Nuran Aksu

2005-2015 yılları arasında GfK’da itibar araştırmaları çalışmalarının yönetimini, bu alandaki model geliştirme çalışmalarını ve danışmanlık görevlerini üstlendi. Ülkemizin önde gelen şirketlerine, sivil toplum ve kamu kuruluşlarına kişisel katkılarının da olduğu RepMan modeli ile stratejik itibar araştırmaları yaptı, yönetti. Ayrıca RepMan İtibar Araştırmaları Merkezinin kuruluşunda aktif görev aldı.

Kurumsal Marka Yönetimi Araştırmaları ve İletişime aktarılması konusunda ülkemizde en deneyimli kişilerden olan Aksu Kurumsal Kimlik, Değerler Belirleme, Çalışan Markası Yaratma, Itibar Riskleri Yönetimi, Marka Konumlandırma, Algı Yönetimi gibi stratejik alanlarda yıllardır bilgi, birikimini paylaşmaktadır. Sürdürülebilir Kalkınma için Yenilikçi Çözümler Derneği Yönetim Kurulu Üyesi ve ZENNA Kurumsal Marka Yönetimi Araştırmaları ve Danışmanlığı Şirketi kurucusu ve yöneticisidir